EasyArr

Jag har inte fått mina biljetter

Uppdaterad

Det vanligaste felet som leder till att någon inte fått sin biljett är att ditt mailprogram valt att sortera in just detta mail i skräp-post-boxen eller att man råkat skriva in fel mailadress.

Tyvärr kan ingen avsändare styra hur mottagarens mailprogram behandlar inkommande mail. Ibland är det så att en mottagare får mailet i sin skräp-post-box i sin dator men får upp den i vanliga listan i telefonen eller tvärt om.


Vi löser det! Gör så här:

1. Kontrollera din skräp-post-box

2. Om du inte hittar den där eller om du regelbundet raderar alla mail i skräp-posten:

  • Kontakta EasyArr på nedanstående mailadress.
  • Det vi behöver för att kunna spåra din biljett är följande:
    - Vi behöver alltid namnet på arrangemanget

    Sen behöver vi en av dessa uppgifter:
    - den epostadress du har angivit dit biljetten ska skickas
    eller
    - kortnummer som betalningen gjordes från
    eller
    - swish-nummer som betalningen gjordes från

Då vi hittar din biljett mailar vi ut den dirket.


Maila till  -  bjorn.masuhr@easyarr.se

warning Created with Sketch.