Jag har inte fått mina biljetter
Uppdaterad
Det vanligaste felet som leder till att någon inte fått sin biljett är att ditt mailprogram valt att sortera in just detta mail i skräp-post-boxen eller att man råkat skriva in fel mailadress.
Tyvärr kan ingen avsändare styra hur mottagarens mailprogram behandlar inkommande mail. Ibland är det så att en mottagare får mailet i sin skräp-post-box i sin dator men får upp den i vanliga listan i telefonen eller tvärt om.
Vi löser det! Gör så här:
1. Kontrollera din skräp-post-box
2. Om du inte hittar den där eller om du regelbundet raderar alla mail i skräp-posten:
- Kontakta EasyArr på nedanstående mailadress.
- Det vi behöver för att kunna spåra din biljett är följande:
- Vi behöver alltid namnet på arrangemanget
Sen behöver vi en av dessa uppgifter:
- den epostadress du har angivit dit biljetten ska skickas
eller
- kortnummer som betalningen gjordes från
eller
- swish-nummer som betalningen gjordes från
Då vi hittar din biljett mailar vi ut den dirket.
Maila till - bjorn.masuhr@easyarr.se